Söndags tankar (onödigt inlägg)

Paulina

Här sitter jag och gör allting förutom det jag ska. Kan inte plugga, är alldeles för rastlös och förväntansfull! ska ju träffa den bästa människan i världen snart! Förutom att jag sitter och prokrastinerar mitt pluggande, med att ta ego bilder, så har jag faktiskt varit riktigt jävla produktiv hela dagen! städat lite, varit flytt hjälp, tagt en promenad i solen, lagat mat, organiserat mitt liv osv… Är i nått sånt där skönt flow då allting bara funkar och blir gjort. Allting förutom pluggeriet men de gör inget och livet känns sjukt nice ändå. Och även fast det känns som min rygg håller på å gå av på mitten (för att jag är en menstruerande människa och det är förjävligt) så gör det ingenting. Även fast jag är så stressad att jag inte sovit ordentligt på två veckor så gör det ingenting. Även fast jag röker för mycket och dricker för lite vatten så gör det ingenting. JAG ÄR SÅ GLAD OCH PEPP PÅ LIVET! Det spelar ingen roll att jag inte följer alla guide lines och regler. Jag är lycklig även fast jag dricker för mycket kaffe och äter för mycket socker.

Det här inlägget är så onödigt men ändå så skriver jag det för att. bara för att.

Leave a Reply

