Paulina

Idag har jag slagit personligt sov rekord, har sovit i tolv timmar.  Jag vet inte om det är för att hösten har nypit tag i mig nu och min kropp försöker gå i ide eller om det är för att jag legat lite minus hos sov banken senaste veckan.

Anledningen till att jag inte sovit så mycket är för att jag hoppat på ett tåg som går i 180 hela tiden som inte går att kliva av och det är livet som kör. Det gör ingenting för det är riktigt kul å ba leva life, men fan nu börjar jag bli lite stressad över skolan. Har absolut inte gjort det jag borde men å andra sidan har jag gjort det jag vill. Dock räcker tiden inte till, jag vill göra mer än det jag gör. Men tåget bara kör, och jag kan inte hoppa av. Är inte ens säker på att jag vill det, för det känns som att om jag gör det så kanske ingenting händer alls och det känns fett tråkigt.

Leave a Reply

