Äntligen

Paulina

Jag har äntligen flyttat till Stockholm! Det har jag velat göra sen jag var 16 år och nu är jag 22. It’s been a long time coming but now I’m finally here!

KÄNNS SÅ BRA!

Men annars just nu så vill jag bara ha en kram men det är ingen som kan komma och krama mig. Jag får väll krama mig själv då helt enkelt. Det går ju också. Är liiiite stressad kanske… eller nånting… asså de är nånting konstigt med mig nu, det känns som jag börjar tappa greppet om mig själv.

Det är konstigt att jag kan må så bra och va så glad samtidigt som jag vill gå i ide och ge upp på allt. Hur är de ens möjligt?

Leave a Reply

