Jag älskar mitt liv

Paulina

Nu sitter jag är och tänker på hur mycket jag uppskattar människorna i mitt liv. Jag älskar mina vänner och min familj, dom är verkligen bäst. Helt ärligt så vet jag inte vad jag skulle göra utom dom. Det bästa av allt är att dom backar mig i allt jag gör och allt jag vill göra. Det är bara omständigheter som står i vägen (om någonting), annars är dom alltid där för mig. Många av dom är dock saknade…åhh asså mina vänner är bäääst! Dom är så fiina.

En annan fin sak är att jag stortrivs med att bo här där jag bor. Jag trodde lixom att jag skulle få flipp av att inte bo själv men det funkar riktigt bra. Jag trodde jag skulle känna mig som en konstant gäst typ men jag känner att jag bor här.

Annars så har jag ont i ryggen och vet inte vad jag ska göra åt det eller när jag ska hinna ta itu med det. De är så tråkigt att kolla upp sådant och dessutom känns det ju bra när jag dansar (de enda som är viktigt) för då är jag helt varm å go i kroppen. Det gör ju mest ont när jag sitter still och på kvällarna och på morgonen. Egentligen hinner jag väll göra nå styrkeövningar men de e väll mer så att jag glömmer bort det/skjuter upp det och sen kommer på det precis när jag ska sova och då har jag fan inte motivation till att gå upp och köra styrka. Förresten, det där med sömn är ju viktigt. Lika viktigt som att gör roliga saker i november mörkret! Jag rekommenderar det skarpt.

Till exempel så har två av mina vänner fyllt 22, min syster fyllde 21 och jag har varit på två konserter nu i november. Sen har jag även hängt med världens bästa vänner och hittat på skoj och äventyrat. OCH nu på tisdag(imorgon) finns det en fotoutställning och LAIKA har vernissage, på onsdag spelar the garden en gratis spelning och på torsdag fyller Grönlund år! Sen är de massa julmarknader och grejer i helgen! Dessutom får jag pengar på onsdag och de finns massa bra film som kommit ut på bio och dansföreställningar att se. ASSÅÅÅW Livet är så jävla gött just nu, det är det verkligen! Även fast jag helt ärligt är hyfsat röjd och ostabil  just nu, så älskar jag mitt liv och är tacksam över att jag får leva det.

Leave a Reply

