En som skiter i allt

Paulina

Jag har ont i ryggen.

Jag känner mg ensam.

Jag orkar inte ta tagi mitt liv.

Jag orkar inte göra det jag ska.

Låt mig va.

 

Jag ligger i diket.

Här nere når solen mig aldrig.

Här är det mörkt och kallt.

Här är jag, en som skiter i allt.

 

Jag må va ensam men det är nog bäst så.

Jag borde väll resa på mig och gå.

Men vad är det för mening då, jag kommer hamna här igen?

Vägrar röra på mig nu, kanske gör det sen.

 

 

Låt mig vara.

Ensam, låt mig ligga här bara.

Jag ligger här i diket där det är kallt.

En som skiter i allt.

 

 

Leave a Reply

