Väldigt onödigt inläggg

Paulina, PROGRESS REPORT

Här sitter jag och försöker plugga. Det går inte! Jag förstår inte vad jag läser och jag fattar inte vad jag skriver. ORKAR INTE! Jag måste ju ha nån slags bokstavskombination för det ska inte va så här svårt att läsa en text.

Jag håller ju också på att göra ett solo och det är fett svårt, men kul och spännande. Kommer improvisera ganska mycket och det kommer va lite konstigt men så får det bli!

Annars så har jag en piercing i näsan nu och den gillar jag! Jag har världens bästa vänner och jag älskar dom allihopa! Jag håller på att försöka flytta till ett rum som är mitt eget rum och inte ett vardagsrum. Det får ju gärna va billig hyra och väldigt centralt också. Jag försöker ju kirra ett jobb också till sommaren! bäst att va ute i god tid lixom!!

Jag är lite skoltrött, fast jag älskar min skola. Vi kommer ju ha praktik och så den här terminen och jag är redan nervös över det! Hahaha jag känner mig lite galen faktiskt, men det är okej. Stress är en konstig grej och jag stressar för mycket det vet jag ju att jag  gör. Svårt att inte stressa då jag blir stressad av att jag är stressad. Fan, jag ska gå och prata om detta med någon snart för det börjar spåra lite. Har typ alltid ont i magen och hjärtklappning när jag försöker sova och slappna av. It’s tuff to be alive sometimes. Inte för att jag vill dö eller nått, verkligen inte!! Jag älskar att jag lever och jag älskar mitt liv. Jag känner bara att jag inte pallar mä mitt liv atm.

Leave a Reply

