Human

Paulina, PROGRESS REPORT

Jag måste bara få skriva lite nu.

HUMANBEING.

HumanBEING.

Dt är det vi är, okej. INTE HumanDOING.
Fattar ni, det är inte vad vi gör som definerar oss utan det är vad vi är. Vad vi gör är en separat sak.

Vill seriöst ha det tauterat på min body för att komma ihåg detta. Det är så lätt glömt och så tror jag att det är mina handlingar som spelar roll. Det gör ju det till viss del eftersom en handling har en konsekvens och en efterbörd, men jag är alltid den samma oavsett. handlingarna är bara ett sätt för mig att uttrycka mig eller påverka omvärlden. Det är också okej att göra misstag, det gör vi ju allihop. Jag är bara ett stort minneskort av misstag men det gillar jag. Misstagen är ju intressanta, det är ju de som säger mig något. När man ”lyckas” då känns det som att man sätter punkt. Jag gillar inte det, att sätta punkt, att bli klar, att avsluta. Life is a process, trust the process.

Leave a Reply

