Smart Dog

Paulina

Smart dog är namnet på en box innehållande gott rött vin. Tips!

Negativt: Livet är också lite motigt nu då jag är så jävla rastlös hela tiden och somnar så fort jag sitter på en föreläsning eller försöker läsa min kursliteratur. Det blir ju heller inte bättre av att jag har svårt att somna om ätterna då min hjärna bestämmer sig för att det är dags att skapa.
Jag älskar att skapa men inte när jag ska sova…eller i alla fall inte om jag måste upp tidigt nästa dag.  Jag hinner inte med allt som är så bra i mitt liv. Nu sitter jag här helt utan planer och håller på att få panik för att jag inte ”gör någonting”.

Positivt: Positivt tänkande! Ja det leder ju till positivt handlande som i sin tur leder till positiva energier som letar sig till dig. Jag och Sara har lyckats hitta oss ett hem och det känns så jävla skönt! Dessutom har jag varit med om helt magiska stunder fulla av skratt eller upplevelser. Jag älskar mitt liv, det gör jag verkligen.

Annars då: Jag älskar min skola och det är så roliga saker vi håller på med där nu. Jag håller också på med ett eget litet projekt som handlar om att ”performa’ eller vad det innebär att ha en föreställning. Scenkonst, lixom vad är det? Ja så jag har haft massa föreställningar eller stunder där ajg försöker koppla på detta mode of preforming vid olika tidpunkter och platser. Det är väldigt spännande. Allt detta är ju en del av min forskning i varför jag har scenskräck. Vad det grundas i lixom.

Jag ska sluta vara så jävla bitter hela tiden också. FAN. Hur jävla svårt ska det vara att vara lite glad och trevlig.

Leave a Reply

