Life update 6/2 2016

Paulina, PROGRESS REPORT

InstagramCapture_c52fc30e-7704-47d2-9c63-881057b86706

Jag har nog hittat någonting nu, någonting nytt som jag inte vet om jag gillar eller inte. Det är någonting speciellt med att hålla på med just den konstformen jag valt, dans. Vad är dans? Ja du det är väll som frågan vad är konst? Det är ganska svårt att svara på.

Men det är spännande att inte kunna svara på det så snabbt. Det kan hända att jag aldrig finner ett svar på frågan och det är därför jag älskar att hålla på med detta. Det är ett konstant sökande och det enda jag inte tröttnar på. Konst lever så nära inpå skapandet och det är ju hela livet. Att skapa är att leva och ju längre man går ifrån det, ju längre ifrån livet är man. Så känner jag i alla fall. Jag måste få skapa, helst hela tiden.

Det är dock viktigt att jag inte drar ut mig för tunt, så jag typ kraschar. Just nu måste jag nog chilla lite…

Har haft två saker att ordna idag, tvätta och handla. Än så länge har jag tvättat för det är allt jag lyckats med idag. Blir så distraherad av allt annat att jag inte lyckas ta mig i kragen och gå och handla. det kan också ha att göra med att jag hatar att ha tråkigt och undviker helst vardagssyslor (förutom städning) om jag kan.

En bra nyhet också! Jag och Sara ska flytta till en trea i slutet på februari!! Super central och fin och helt underbar! Är så sjukt glad och tacksam över detta!!

Leave a Reply

