Good vibes

Paulina, PROGRESS REPORT

Är på ett så himla fint humör nu asså, efter gårdagens bravader är jag helt påfylld av lycka, kärlek, a men good vibes helt enkelt!

Det var så fint att det kom så många till vår enkla boning, glasen var påfyllda, musiken var fet och alla ba va på så fint humör. Ja igår var en fantastisk kväll och som vanligt har jag inga bilder från detta eftersom jag aldrig tar bilder då jag lever life to the max. De händer bara inte när man är så närvarande och i det som är fett i livet!

Jag är en brukare av livets heroin och jag älskar det, kan inte få nog.

Känns som att livet bara rullar framåt och det är fantastiskt!#  KÄR I MITT LIV!

 

Leave a Reply

