MITT LIV ÄR FÖR BRA

Paulina

Cheers to the weekend!

Nu har jag faaan varit riktigt duktig och sprungit 3 gånger denna vecka och slutfört alla examinationer i mina olika dansämnen!
WOHOOO!

+ Att jag fått jobb nu! så i Juni då jäävlar… fram tills dess dock så blire å sälja alla mina kläder typ hahahaha för jag håller på att gå i konkurs men de tycker jag är lite spännande, I like a challenge!

Skolan slutar om en vecka och vi ska fixa avslutningspartyt!! wohoo de e en tradition att ettorna gör det!! O:) Jag som älskar att partyfixa! passar perfekt!
Och så håller jag på med ett projekt med MY, vilket känns skit kul!
OCH vi ska på en random Danmark – party – weekend-trip direkt efter skolan! Woohoo!

OCH efter det kommer mannen i mitt liv till stockholm, vilket är tur för honom vill jag gärna pussa på… helst nu! Fan att han bor så långt bort då rå…

Men han är så fin så it is worth the wait!

PUSS PÅ LIVET! Även om jag känner mig sjukt otillräcklig och liten och fattar inte hur det kan vara så att jag förtjänar detta livet… SÅ SJUKT! LIFE ASSÅW ❤

Leave a Reply

