Hjälp

Paulina

Jag har så sjukt mycket ångest nu, typ sen onsdags förra veckan har det bara växt till en så ohanterbar storlek att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Nu känns det som att jag är påväg att kräkas hela tiden, konstant små panik. Gråten ligger och trycker precis backom det sköra skalet jag byggt omkring mig. Det här är inget liv, det här är överlevnad. Jag orkar inte må såhär och jag vet inte vad jag ska göra, vem jag ska prata med eller hur jag fixar allt.

Att jag dessutom är så jääävla misslyckad och inte kan någonting gör mig så stressad att jag vill dö. Jag måste ju göra saker, det finns ett liv jag måste leva och därför försöker jag ignorera mitt idiotiska tankesätt och mina känslor. Det är bara sååå starkt just nu och jag är så less på att må så här. Hjälp mig?, eller jag måste hjälpa mig själv! Det är det jag alltid har gjort, men jag orkar typ inte det nu. Känner hur magen ba vänder sig ut och in… Helvete.

VARFÖR ÄR DET SÅ HÄR? HUR BLEV JAG SÅ HÄR?

Leave a Reply

