Jag ska skriva en bok

Paulina

 

December då rå…

JAG HAR FAN ONT I HJÄRNAN FÖR ATT JAG FILOSOFERAT SÅ MYCKET PÅ SENASTE TIDEN! ‘Är så jääävla trött’
Men hör och häpna! jag har hittat nått stort. Fan jag tror jag hittat en jävla lösning till hur jag överlever alla bajsdiken som jag stöter på i livet. Jag ska skriva en bok, en bok om mig själv och jag bryr mig inte om hur självupptagen det får mig att verka. Ärligt talat så tänker vi ju alla bara på oss själva i alla fall. Ingen bryr sig om vad någon annan gör egentligen, det handlar ju mer om vad som händer med ens egna liv i förhållande till vad andra gör som får en att tro att det vore viktigt, att bry sig om andras liv menar jag. Det är ju deras, låt dom få leva det på sitt sätt.
SÅ jag ska skriva en bok, en manual till er alla och den kommer snart. snart…
Men först, KAFFE!

 

 

Leave a Reply

