Februari – den första

Paulina

Den första februari

Jag har en ny sysselsättning i form av ett heltidsjobb på ett café med väldigt fräscht fika utbud. Jag trivs där än så länge (har jobbat där i en dag).

Utöver detta har jag även kärat ner mig ännu mer i min fina älskling och vi har blivit föräldrar till en liten kattunge som heter Yoda.

Jag sitter här i soffan nu, på min lediga dag och saknar dom mer än någonsin. Jag längtar efter att få se er varje dag och att få den där varma känslan i kroppen när jag kommer hem till er. Du, jag och katten lixom. Livet är så mycket bättre med er.

Men än så länge får jag fortsätta bo här, i fel stad, långt ifrån precis allting. Längta ihjäl mig osv

Men jag är lyckligt lottad som har någon att längta ihjäl mig till för det har inte alla. Speciellt tacksam är jag ju också för att han är helt fantastisk och den finaste man jag någonsin mött. För att han tycker om mig även när jag är supergnällig och trött. Älskar honom alltså ❤

Leave a Reply

